zondag 26 oktober 2014

Wie ben ik...

Het eerste bericht van een blog is meestal een voorstel bericht, ik ga deze traditie niet verbreken. Ten eerste wil ik mij verontschuldigen voor de lay-out van mijn blog. Maar aan deze ga ik nog werken ;).

Ik zal mij kort voorstellen zodat jullie weten wie ik ben.



Mijn naam is Jessica en ik ben nu nog 24 jaar, binnen 9 dagen word ik 25 jaar ^^. Sinds eind juni ben ik getrouwd met de liefste man. En op 1 april (geen grapje) verwachten wij ons eerste kindje. Deze blog gaat gaan over alles wat ik leuk vind. Ik hou van shoppen, Ebay, sinds kort ook erg van make up en nail art. Ik ben ook verslaafd aan films en muziek. Buiten deze dingen zullen jullie ook nog wel andere dingen op deze blog vinden. Als jullie toch nog vragen zouden hebben dan mag je ze gerust stellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten